LIKE @ CLICK လုပ္​ခဲ့ၾကအံုး​ေနာ္​
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks
​ေဒါင္​း​ေလာ့လုပ္​နည္​း ဖတ္​​ေပးပါ

Toyota Electronic Modulated ကိုေလ့လာၾကည့္ျခင္း

" Toyota ရဲ႕နာမည္ေက်ာ္ဆုိင္းထိန္းတစ္ခုျဖစ္တဲ့ Toyota Electronic Modulated ကိုေလ့လာၾကည့္ျခင္း "

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အတြက္ Toyota ဆိုတာ ေအာက္ပိုင္းေကာင္းတယ္၊ အၾကမ္းခံတယ္နဲ႔ အပိုပစၥည္းစံုတယ္ဆိုတဲ့ ဂုဏ္ျဒပ္ေတြနဲ႔ ေက်ာ္ၾကားေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကားအမ်ိဳးအစားခ်င္းတူ ေစ်းခ်င္းတူေနရင္ေတာင္ Toyota ကအၾကမ္းခံတယ္ေလနဲ႔ အပိုပစၥည္္းလည္း ေပါတယ္ေလဆုိၿပီး ဦးစားေပးသြားၾကတာကို ေတြ႕ျမင္ဖူးပါတယ္။ ကဲဒါေၾကာင့္ Toyota ရဲ႕ဂုဏ္သတင္းေတြထဲကို ထဲထဲ၀င္ေလ့လာၾကည့္ဖုိ႔စိတ္ကူးမိလာပါတယ္။ ဒီလို မ်ိဳးေလ့လာဖုိ႔အတြက္ လတ္တေလာမွာေတာ့ Hhilux Surf ေရးခဲ့မိတဲ့အတြက္ TEMS ဆုိတဲ့ Toyta Electronic Modulated Suspension ကိုဦးစားေပးပါရေစ။

Toyota Electronic Modulated Suspension (TEMS) ဆုိတာက ရွင္းေအာင္ေျပာရရင္ ေရွာ့အိပ္ေဇာဘား (shock absorber) ပါပဲ။ ဒါကိုမွ ထပ္ရွင္းေအာင္ေျပာရရင္ ေျမာက္ျမားစြာေသာနည္းပညာအေၾကာင္းတရားေတြ ကိုအေျခခံထားၿပီး Continuous Damping Control လို႔ေခၚတဲ့ လွ်ပ္စစ္ပိုင္းအရ ထိန္းခ်ဳပ္ေပးထားတဲ့ ေရွာ့အိပ္ေဇာဘားကိုရည္ၫႊန္းတာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္မ်ိဳးေျပာရရင္ေတာ့ semi-active suspension ေပါ့။ Toyota ကေန ထုတ္လုပ္ေပးခဲ့တဲ့ Toyota Soarer ကားမွာ ၁၉၈၃ခုႏွစ္ကစလုိ႔ တပ္ဆင္အ သံုးျပဳေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ၁၉၈၀ ကာလကေန ၁၉၉၀ ကာလေတြမွာ Toyota ရဲ႕နာမည္ႀကီးနည္းပညာ တစ္ခုျဖစ္ခဲ့ၿပီး ေဖာေဖာသီသီအသံုးျပဳခဲ့တယ္လုိ႔ဆုိရမွာပါ။ အဓိကေျပာရမွာကေတာ့ သူတုိ႕ရဲ႕ဇိမ္ခံနဲ႔ၿပိဳင္ကား အမ်ိဳးအစားေတြမွာ တပ္ဆင္ေပးခဲ့တာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံရဲ႕ေငြေၾကးေဖာင္းပြမႈျဖစ္ပြားတဲ့ အခါမွာေတာ့ TEMS ရဲ႕အခန္းက႑က ေလ်ာ့က်ခဲ့ရၿပီး ဇိမ္ ခံနဲ႔စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္ၿပိဳင္ကားအမ်ိဳးအစားေတြမွာ သာတပ္ဆင္လုိ႔လာခဲ့ပါတယ္။
TEMS မွာ ေရွာ့ဘားေလးခုပါ၀င္ၿပီး ဘီးေလးခုစလံုးမွာတပ္ဆင္ေပးထားမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလုိတပ္ဆင္ထားမႈကို ေအာ္တုိဂီယာစနစ္၊ ဒါမွမဟုတ္ တပ္ဆင္ထားတဲ့စနစ္ေပၚအေျခခံထားတဲ့ driver select mode ေတြ မွာအသံုးျပဳႏုိင္ပါတယ္။ အဆုိပါနည္းပညာကို four wheel independent suspension ပါ၀င္တဲ့ Toyota ရဲ႕အဆင့္ျမင့္ထုတ္ကုန္ေတြမွာ အသံုးျပဳေပးခဲ့ၿပီး (Precison Engineered Geometrically Advanced Suspension) PEGASUS (အျဖဴေရာင္နတ္ျမင္းပ်ံ) လုိ႔တံဆိပ္ကပ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒါကုိမွ ဒီျမင္းက အထီးလား၊ အမလားကပ္ေမးမွာစုိးလုိ႔ တစ္ခါတည္းေျဖေပးထားမယ္၊ သားစပ္ျမင္းထီးဆုိတာကိုပါ။ ဘယ္မွာေတြ႕ႏုိင္မလဲ ဆုိရင္ ဂရိဒ႑ာရီထဲ မွာေပါ့။ ဒီစနစ္ကို Toyota ရဲ႕ကားေတြအားလံုးမွာ မတပ္ဆင္ႏုိင္ရျခင္းက ေတာ့ TEMS အေနနဲ႔ ေရွ႕နဲ႔ေနာက္ကို front and rear independent suspensions တပ္ဆင္ထားတဲ့ ကားေတြမွာသာ တပ္ဆင္ႏုိင္လုိ႔ပဲျဖစ္ပါတယ္။
အဆုိပါစနစ္အေနနဲ႔ လမ္းအေျခအေနေပၚမွာမူတည္ၿပီး ေဆာင့္ေအာင့္မႈကိုတုိးေပးရမလား၊ ႏိွမ့္ေပးရမလား ဆုိတာကို လုပ္ေဆာင္ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ယာဥ္ေမာင္းေရာ၊ ခရီးသည္ေတြအေနနဲ႔ပါ ကားရဲ႕ေကာင္းမြန္လွတဲ့ သက္ေသာင့္သက္သာရိွမႈနဲ႔ ဇိမ္ခံႏုိင္မႈတုိ႔ကို ေလအိတ္အလားအထင္မွားေစရမွာဆုိ ၿပီး အခ်ိဳ႕ေသာသူေတြက ၫႊန္းဆုိေနၾကတာျဖစ္ပါတယ္။ ပံုမွန္အ တုိင္းေျပာရရင္ေတာ့ TEMS ဆိုတာ က သက္ေသာင့္သက္သာရိွတဲ့ ေမာင္းႏွင္ျခင္းနဲ႔ ေသးငယ္ေသာဆုိင္းထိန္းတုိ႔ေပၚက တည္ၿငိမ္ ေသာထိန္းေက်ာင္းမႈတုိ႔ကို အလြယ္တကူရရိွေစဖုိ႔အတြက္ တပ္ ဆင္ထားျခင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ တန္ေၾကးႀကီးတဲ့ အဆင့္ျမင့္ဇိမ္ခံကားႀကီးေတြမွာေတာ့ ဒီထက္ပိုတဲ့လုပ္ေဆာင္မႈေတြကို ရရိွေစမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဆိုပါနည္းပညာအေနနဲ႔ ပထမဆံုးမွာေတာ့ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံရဲ႕ သတ္မွတ္ခ်က္နဲ႔ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံရဲ႕ေမာင္းႏွင္မႈတုိ႔အတြက္ ဒီဇုိင္းေဖာ္ေပးထားတာျဖစ္ေပမယ့္ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ ႏုိင္ငံတကာအသံုးျပဳမႈအတြက္ version အဆင့္ျမႇင့္မႈကိုျပဳလုပ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ပဲ အဆိုပါအခ်ိန္က အဆင့္ျမင့္ဇိမ္ခံကားေတြမွာ ဒီစနစ္ကိုမပါမျဖစ္အေနနဲ႔ ထည့္သြင္းေပး ထားခဲ့ျဖစ္ပါတယ္။ လက္ရိွမွာေတာ့ အဆိုပါစနစ္ကို ဇိမ္ခံ minivan ေတြျဖစ္တဲ့ Toyota Alphard ၊ Toyota Noah နဲ႔ Toyota Voxy တုိ႔လုိကားေတြမွာ တပ္ဆင္ေပးလာခဲ့ၿပီး စနစ္ကိုလည္း Piezo TEMS ၊ Skyhook TEMS ၊ Infinity TEMS နဲ႔ Adaptive Variable Suspension (AVS) ဆိုၿပီး ေရြ႕လ်ားလာတဲ့ကာလနဲ႔အညီ အမည္ေျပာင္းလဲမႈေတြကိုေတြ႕ရမွာျဖစ္ပါတယ္။
အသံုးျပဳပံုနဲ႔ပတ္သက္လုိ႔ကေတာ့ ကနဦးမွာ Auto-Sport ဆုိၿပီးအ ဆင့္ ၂မ်ိဳးရိွခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ အဆင့္ျမႇင့္တင္ေပးခဲ့ၿပီး Auto-Soft-Mid-Hard ဆုိၿပီးျဖစ္လာပါတယ္။ အခ်ိဳ႕ေသာစနစ္ေတြမွာေတာ့ ယာဥ္ေမာင္းစိတ္ႀကိဳက္ေျပာင္းလဲမႈေတြကိုေတာင္ ထည့္သြင္းလုပ္ေဆာင္ေပးလာႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီလုိအသံုးျပဳမႈအတြက္လည္း အမ်ားစုမွာ Auto ကိုအသံုးျပဳဖုိ႔အတြက္ ေထာက္ခံခ်က္ေပးထားခဲ့ပါတယ္။ တကယ္လုိ႔မ်ား ေထာက္ခံထားတဲ့အတုိင္းသာလုပ္ေဆာင္ခဲ့ၿပီး စနစ္အေနနဲ႔ အသက္၀င္လာခဲ့ပါက ေရြးခ်ယ္ထားတဲ့ဆုိင္းထိန္းရဲ႕ခ်ိန္ညိႇမႈေတြကို အခ်က္ျပမီးကေနအခ်က္ျပေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အဆုိပါစနစ္ရဲ႕ပါ၀င္ပစၥည္းေတြကို တိတိပပေရရြတ္မယ္ဆုိရင္ ေတာ့ ခလုတ္တစ္ခု၊ ေရွာ့အိတ္ေဇာဘားေလးခု၊ shock absorber control actuator shock absorber control computer ၊ ယာဥ္ရဲ႕ရိွန္ႏႈန္း အတြက္အာ႐ံုခံကိရိယာ၊ stop lamp switch တုိ႔ပါ၀င္မွာျဖစ္ပါတယ္။တကယ္လို႔မ်ား TEMS three stages systems မွာဆုိရင္ေတာ့ အင္ဂ်င္ရဲ႕ စြမ္းေဆာင္မႈအပိုင္းမွာအဓိက်တဲ့ throttle အေနအထား နဲ႔ စတီယာရင္းလွည့္ပတ္ႏုိင္မႈအေနအထား အာ႐ံုခံကိရိယာတုိ႔ပါ၀င္လာမွာျဖစ္ပါတယ္။
ဒီစနစ္မွာပါ၀င္တဲ့ two stage TEMS ေတြရဲ႕ ၁၉၈၀ ကာလေတြမွာ အလုပ္လုပ္ပံုကိုေဖာ္ျပရရင္ ပံုမွန္အေနအထားျဖစ္တဲ့ တစ္နာရီကီလုိမီတာ ၁၀၀ ႏႈန္းအတြင္းမွာေတာ့ သက္ေသာင့္သက္သာ ေမာင္းႏွင္မႈမ်ိဳးျဖစ္တဲ့ SOFT ကို စနစ္အေနနဲ႔ ေရြးခ်ယ္ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ ရိွန္ႏႈန္းျမင့္ျဖစ္တဲ့ တစ္နာရီ ၈၅-၁၀၀ကီလုိမီတာႏႈန္းမွာေတာ့ ပိုမုိမာေက်ာမႈနဲ႔အတူ ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့အေျခၿမဲမႈတုိ႔ပါ၀င္လာၿပီး ၀င္႐ိုးရဲ႕ လည္ပတ္အားကိုလည္း ေလွ်ာ့ခ်ေပးမယ့္ HARD ကိုစနစ္အေနနဲ႔ ေရြးခ်ယ္ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ ေနာက္ပိုင္းအဆင့္ျမႇင့္တင္ထားမႈေတြပါ၀င္လာတဲ့ 3-stage systems ေတြ ရိွေနဦးမွာျဖစ္ပါတယ္။ သူ႕မွာလည္း စနစ္ေတြအတြက္ လီဗာအေနအထား၊ throttle အေနအထားနဲ႔ စတီယာရင္းရဲ႕လွည့္ပတ္ႏုိင္မႈအေနအထားတုိ႔ကို အေျခခံမွာျဖစ္ပါတယ္။
အဆိုပါစနစ္ကိုတပ္ဆင္ထားတဲ့ ကားေတြအျဖစ္ Corolla ၊ Corona ၊ Celica ၊ Camry ၊ Crown ၊ Noah/Voxy နဲ႔ Land Cruiser အစရိွတဲ့နာမည္ေက်ာ္ကားေတြကို ေတြ႕ျမင္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။
AutoCar Buyers'Guide Journal (Every Thursday)

0 Response to "Toyota Electronic Modulated ကိုေလ့လာၾကည့္ျခင္း"

Post a Comment

**  Step-1.ေအာက္က Download Button ကိုႏွိပ္လိုက္ပါ

** Step-2. adflyလင့္မဟုတ္ပဲ တစ္ျခားလင့္တက္လာပါက
ဖုန္းမွ BACK KEYကိုသာႏွိပ္ေပးျပီး DOWN LOADကိုျပန္ႏွိပ္
ၾကည့္ေပးပါ


**  Step-3. "5sec". ေလာက္ေစာင္႕ေပးပါ။

**  Step-4. "  << SKIP AD >>   ".ကိုႏွိပ္ေပးပါ။

**  Step-5. Download Link က်လာပါလိမ္႕မယ္။

**  အဆင္ေျပပါေစဗ်ာ။

အဆင္ေျပတယ္ဆိုရင္ commend ေလးမ်ားေပးခဲ့ၾကပါေနာ္
သူငယ္ခ်င္းတို ့ စကားတခြန္းဟာက်ေနာ္တို့အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ပါဗ်ာ

Followers